چگونه از زندگی لذت ببریم و در هر حین خوشحال باشیم؟

بسیاری از ما خاطر می‌کنیم، برای خوشدل وجود داشتن تو هر حین از زندگی خود باید عادت‌ها و سر معمولی‌مان را تغییر بدهیم خواه حساب بانکی پرپولی داشته باشیم. موضوع حقیقی این نیست که ما داخل زندگی خویشتن دلایل کافی برای شاد بودن نداریم، رمان پا بر جا آن است که یاد بگیریم چگونه از زندگی لذت ببریم؟ این موضوع یک مهارت است و آموختن آن مشابه هر مهارت دیگری به تمرین و تداوم نیاز دارد. تو حال حاضر، همهٔ آن چیزی که برای کیف بردن از زندگی مورد نیاز است، تو اختیار اغلب ما قرار دارد و اصلی‌ترین موضوع برای لذت بردن از زندگی، سیاق اولویت‌بندی ماست. اکنون بیایید بوسیله سوالِ «چگونه از عمر لذت ببریم؟» این‌طور پاسخ دهیم: برای کیف بردن از عمر باید توانایی اولویت‌بندی کارها را براساس مقیاس ابهت آن‌ها به مشت آوریم.

حتما بخوانید:۲۰ روش برای اینکه همیشه خوشحال باشیدچگونه مسرور باشیم و شاد زندگی کنیم۱۱ عادت افرادی که واقعا احساس خوشحالی می‌کنند چگونه از زندگی لذت ببریم؟

متعدد از افراد، همیشه بوسیله ظهر راه‌هایی برای لذت بردن از زندگی و داشتن احساس خوشحالی هستند. ما تو این مقاله می‌خواهیم دربارهٔ ۲۵ اسلوب میسر برای بیشتر لذت بازی کردن از زندگی، مصاحبت کنیم. پس برای لذت بردن از زندگی، باید از همین امروز نخست کنیم و زمان را از دست ندهیم. ۱. روی خودمان تمرکز کنیم

ما همواره داخل معرض توصیه‌ها و نظرات دیگران استراحت داریم. سایرین همیشه به واگذاری تجربیات و نظرات خود و تأکید بر درست بودن آن‌ها علاقه‌مند هستند. البته در نهایت، تمامی تصمیمات و عواقب انتخاب‌هایمان پیاده شدن عهدهٔ خودمان خواهد حیات. پس باید روی خودمان تمرکز کنیم و بهترین مسیرها را بخاطر پیش بازی کردن اهداف‌مان انتخاب کنیم. ۲. زمانی را به فراغت اختصاص دهیم

درون زمان‌های چالش‌برانگیز زندگی، بهتر است زمانی را به استراحت شخصی ویژه دهیم. استراحت، بهترین و مؤثرترین کار برای بازگشت بوسیله خویشتن و بازیابی دوبارهٔ انرژی‌های ازدست‌رفته است. ۳. از اعلام کناره گیری کنیم

افتادن داخل تله اعلام بسیار آسان است و تحت‌تأثیر درام‌های اشتراکی صبر گرفتن، از آن اندوه راحت‌تر است. بهتر است مطمئن باشیم چنانچه اخبار را پیگیری نکنیم، باز حزن از مهم‌ترین رویدادها بی‌خبر نخواهیم ماند. پس بهتر است با لمحه گذاشتن روی اخبار مختلف، انرژی و زمان ارزشمند خود را زیاد از این‌ها هدر ندهیم و برای موارد مهم‌تر و تأثیرگذارتری وقت صرف کنیم. ۴. ارتباطات مثبت خویشتن را گسترش دهیم

برای لذت بازی کردن از زندگی، می‌توانیم زمانی را به ایجاد روابط مثبت با همسر، خانواده و دوستان خود ویژه دهیم. باید افرادی را پیدا کنیم که باعث ارتقای زندگی ما می‌شوند و انرژی خودمان را روی برقراری ارتباط با این افراد متمرکز کنیم. ۵. با افراد جدید بازدید کنیم

وقتی می‌خواهیم بوسیله سوال «چطور خوشحال باشیم و چگونه از عمر لذت ببریم» پاسخ دهیم، در قدم مطلع باید بوسیله آسان‌ترین و در دسترس‌ترین راه‌ها برای کیف بردن از عمر فکر کنیم. عمر در جمع، یکی از نیازهای اساسی آدم است. بنابراین ملاقات و آشنایی با افراد جدید، باعث بهبود روحیه انسان می‌شود. وقتی با افراد جدید ملاقات می‌کنیم، نیاز ما برای حضور در جامعه برطرف می‌شود و با ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید آشنا می‌شویم. ۶. مکان‌های جدید را کشف کنیم

برای آشنایی بیشتر با فرهنگ‌های مختلف دنیا و کسب تجربه‌های متنوع، می‌توانیم بوسیله مکان‌های متاخر سفر کنیم و درباره فرهنگ سرزمین‌های جدید داده ها کسب کنیم. ۷. آرزوهای خود را در قالب فهرستی بنویسید

زمانی که در ذهن خود، برای الحاق به هدفی برنامه ریزی می‌کنیم، سرود سفر به مکانی را داریم،‌ ایدهٔ بیع کالایی را در ذهن‌مان می‌پرورانیم و یا می‌خواهیم شرایط خاصی را برای روزهای آیندهٔ خود فرآهم کنیم، بهتر است فهرستی تدارک کنیم و تمام این موارد را بوسیله این سیاهه اضافه کنیم. داشتن لیستی از آرزوها و رویاها بوسیله ما کمک می‌کند تا هیچ‌وقت آن‌ها را فراموش نکنیم و متصل برای چسبیدگی به آن‌ها تکاپو کنیم. تلاش برای رسیدن به رویاها، باعث لذت بردن از زندگی می‌شود. حتما بخوانید: دستور کار ریزی برای زندگی بهتر با چند توصیه‌ای که حتما باید بدانید ۸. به دنبال شکل پذیری آرزوهایمان باشیم

باید به خودمان تعهد بدهیم که هر سال بعضی از آرزوهای فهرست خود را به ارتکاب برسانیم. بوسیله این نظم احساس خواهیم کرد که رویاهایمان به سرانجام رسیده‌اند و داخل مرحله آرزو ابدی نمانده‌اند. انجام این کار تأثیر زیادی بر کیف بردن از زندگی دارد. ۹. پول‌ خویشتن را بخاطر تصرف تجربیات متاخر خرج کنیم

کسب تجربیات جدید، خاطرات منحصربه‌فردی بخاطر ما می‌سازد و به زندگی‌مان معنا می‌بخشد. با نگه داشتن دارایی‌هایمان و هیجان از خرج کردن آن‌ها، فرصت کسب تجربیات و لذت‌های جدید را از دست می‌دهیم. ۱۰. کالا به‌دردنخور خود را دور بیندازیم

شلوغی و درهم‌برهمی‌های فیزیکی، یکی از عوامل ایجاد اختلالات روحی است. باید اطراف خود را از لوازم یدکی خاموش کنیم و وسایل به‌دردنخور خویشتن را دور بیندازیم. این کار باعث احساس آرامش ما می‌شود. ۱۱. زمانی را به قدردانی و سپاسگزاری ویژه دهیم

بهتر است هر روز سه دلیلی را که باعث فرح و رضایتِ خاطر ما می‌شوند، داخل دفترچه‌ای بنویسیم و به خیال آن، از خدا شکر کنیم. عاطفه قدردانی به ما کمک می‌کند، هر روز بیشتر از گذشته روی داشته‌های خویشتن تمرکز کنیم و برای آن‌ها خوشدل باشیم. ۱۲. دلایل ولخرجی وقت خویشتن را تجسس کنیم

شاید برای شما هم پیش بیاید که درون عاقبت یک روز، از کندرو عبور کردن زمان تعجب کرده باشید و هیچ‌یک از کارهایتان پیش نرفته باشد. برای آنکه با این شرایط مواجه نشویم، بهتر است روی وقت‌گذرانی‌های خود حساس باشیم. با بررسی زمان‌هایی که در کشش روز به هر طرز کار اختصاص داده‌ایم، می‌توانیم بدانیم که بیشتر اوقات ما در کشش هفته صرف کردن چه فعالیتی شده است. زمانی که دربارهٔ وقت‌گذرانی‌های خود آگاه شویم، بهتر می‌توانیم برای وقت‌هایمان برنامه‌ریزی کنیم. ۱۳. انتخاب‌های خود را آگاهانه ادا دهیم

هیچ‌کس درون زندگی، آن‌قدر عمر ندارد که هر چیزی را خودش تجربه بطی ء و عمر را دقیقا آن‌طوری بسازد که دلش می‌خواهد. بنابراین بهتر است بخاطر انجام کارها و نیکوترین انتخاب‌ها، آگاهانه و باریک بین تصمیم بگیریم. مسئولیت زندگی هر کس به طور کامل برعهده خودش است، پس برای ساختن نیکوترین شرایط، باید در انتخاب هر موضوعی دقیق و آگاه باشیم. ۱۴. بخاطر توسعه فردی خود جدیت کنیم

هر قدر خودآگاه‌تر باشیم و اعتماد‌ به نفس بیشتری داشته باشیم، رضایت خفیه بیشتری خواهیم داشت. بررسی کتاب‌‌هایی که موضوعات متنوعی دارند، بوسیله ما کمک می‌کند تا خود را بیشتر بشناسیم و در موجب توسعه فردی قدم برداریم. ۱۵. به یاد داشته باشیم که هر احساسی گذراست

اصلی‌ترین موضوع بخاطر فهم چگونگیِ لذت‌بردن از زندگی، پذیرش این واقعیت است که عقیده کنیم، هیچ‌کس در همگی زمان‌ها ۱۰۰٪ خوشحال تراشیدن. تو زمان‌های پرچالش زندگی، باید بوسیله یاد داشته باشیم، زندگی لبریز از بالا و پایین‌ و ناهمواری است و همهٔ احساسات گذرا هستند. ۱۶. موفقیت‌هایمان را جشن بگیریم

داخل یک جامعهٔ هدف‌محور روبیدن از گامی به دامنه والاتر و موفقیت در یک سطر بسیار آسان است، ولی اغلب هیچ‌کس مزهٔ موفقیت را نمی‌چشد. برای داشتن انگیزه و لذت بازی کردن از زندگی، باید برای موفقیت‌های خویشتن جشن بگیریم؛ هر چند آن موفقیت‌ها کوچک باشند. داخل زندگی نباید فقط روی به‌نتیجه‌رسیدن تمرکز کنیم، بلکه بهتر است به کیف بازی کردن از مسیر فکر کنیم. حتما بخوانید: تمرکز چیست؛ ۷ راهکار کاربردی که باعث افزایش تمرکز می‌شود ۱۷. از کوچک‌ترین اتفاقات و لحظات معمولی غم لذت ببریم

حتما نباید اتفاقات خاصی بیفتد که ما احساس شادمانی داشته باشیم و از عمر لذت ببریم. همه لحظه‌های زندگی ناب هستند و اگر با نگاهی متفاوت بوسیله آن‌ها نگاه کنیم، از بدیهی‌ترین لحظه‌ها نیز کیف خواهیم برد. ۱۸. ذهن‌آگاهی را تمرین کنیم

وقتی احساسات خود را بشناسیم و از چگونگی اتفاقات اطراف‌مان آگاه باشیم، سیاق مؤثری برای بیرون کردن نگرانی‌ها و استرس‌ها از ذهن خود روشن کرده‌ایم. این فرمان باعث می‌شود، به زندگی واقعی بازگردیم و خوشحالی را در زندگی حقیقی خودمان تجربه کنیم. با یادگیری و فتنه ذهن آگاهی می‌توانیم احساس بهتری درون زندگی داشته باشیم. ۱۹. بیرون از خانه بوسیله گشت‌وگذار بپردازیم

برای خوب شدن حال و احوال‌مان، می‌توانیم از خانه خارج بزنیم و وزش نسیم و شورعشق تلالو خور روی پوست خویشتن را احساس کنیم. هوای تازه بوسیله بازیابی روحیه ما دستیار می‌کند و با تابش آفتاب، پوست‌مان ویتامین D کافی جذب می‌کند. ۲۰. نظر خویشتن را به‌صراحت مطرح کنیم

زمانی که از گفتن افکار و عقاید خود می‌ترسیم و نمی‌توانیم رویت خویشتن را دربارهٔ مسائل مختلف بیان کنیم، یعنی به خودمان اعتماد نداریم. گپ کردن دربارهٔ افکار، عقاید و خواسته‌هایمان شاید تو قدم ابتدا ناراحت‌کننده باشد، اما درون طولانی‌مدت باعث لذت ما از زندگی خواهد شد. ۲۱. لحظات دلگشا را ثبت کنیم

بخاطر داشتن احساسات خوش، می‌توانیم عکس‌های قدیمی، مجلات محبوب و نقاشی‌های عهد متنوع عمر خود را ثبت و حراست کنیم. این کار خاطرات و لحظات خوب را تو ذهن‌مان حی می‌کند و باعث ایجاد شادمانی خفیه می‌شود. ۲۲. فعال باشیم

ایفا تمرینات و حرکات ورزشی یومیه باعث آزاد شدن اندورفین در بدن ما و باعث کاهش دردهای بدن بوسیله طور طبیعی می‌شود. تمرینات فیزیکی همچنین باعث کاهش بروز استرس در بدن‌مان می‌شود. ۲۳. تحصیل را ادامه دهیم

داشتن مرام و اختصاص وقت برای کشف موضوعات جدید، باعث داشتن احساس خوب می‌شود و ما را بوسیله طور مؤثر سرگرم می‌کند. به‌هرحال هیچ‌وقت نمی‌دانیم ظهر کردن علایق و کشف چیزهای جدید ما را به کدام سمت‌وسو می‌برد. ۲۴. مهربانی را محک کنیم

هنگامی می‌توانیم با دیگران رئوف باشیم، که در ابتدا یاد بگیریم با خودمان مهربان باشیم. تا اینکه تو سخت‌ترین شرایط، مهربان وجود داشتن و بخشندگی، باعث عاطفه خوشایندِ فرد می‌شود. ۲۵. فعالیت‌های داوطلبانه و انسان‌دوستانه عمل بدهیم

جناب در فعالیت‌های داوطلبانه و انسان‌دوستانه، بوسیله زندگی ما معنا می‌دهد. فداکار فعالیت‌های داوطلبانه، هر چند که جالب و هیجان‌انگیز نباشند،‌ ولی باز غم باعث خلق کردن احساسی خوشایندی در ما خواهند شد و همین موضوع به ما کمک می‌کند تا هر چه بیشتر از زندگی خود کیف ببریم. در دنباله بخوانید: ۲۰ ویژگی رفتاری که برای خوشحال بودن نیاز دارید داشته باشید

مقالات صوتی کلکسیون صوتی رازهای توفیق موفقیت چیزی سوا تعظیم یک سری اصول و مانور مداوم آنها ازاله

13000تومان مشاهده محصول