نیکوترین و بدترین کمپین های برندینگ ۲۰۱۸

ASGHAASGHAهرOOOONOOOON سال میلیارد ها دلار درون برندینگ تنخواه گذاری می شود. فداکار از آن ها خوب و دوست داشتنی هستند ولی برخی دیگر علاوه پهلو هزینه ی زیاد، عملکرد چندان خوبی ندارند. درون سالی که گذشت، بسیاری از برندها روی سبک خودشان سرمایه گذاری کرده و برخی دیگر از وضع های شناخته شده و نامی دستیار گرفتند. در دنباله ی این مقاله ی زومیت به بررسی بیشتری تعدادی از بهترین و بدترین کمپین های تبلیغاتی در سال اخیر می پردازیم.بهینه ها۱- کمپین الکساندریا اوکاسیو کورتز

یکی از داستان های موفق سیاسی سال گذشته، توفیق الکساندریا اوکاسیو کورتز، دموکرات سوسیالیست است. او توانست با یک بودجه ی ۲۰۰ هزار دلاری، رقیب خود یعنی جو کراولی را با بودجه ی سه میلیون دلاری شکست دهد. او ۲۹سال دارد و بالغ ترین شخصی است که تابه حال در کنگره پیشگاه مشخص کرده است. دلیل موفقیت او چیست؟

یکی از دلایل موفقیت او، تبلیغات زبر العاده خوبی است که انبازی Tandem Design NYC برای او اجرا داد. داخل این کمپین از زبان بصری جنبش های بشریت مصرف شده حیات که پیش خیس توسط فعالان اجتماعی و کارگری مشابه دولورس هورتا و سزار چاوزی کاربرد شده وجود. این کمپین تبلیغاتی پس ازآن از تبلیغات اوباما درون سال ۲۰۰۸ به یکی از امیدوارکننده ترین، متحول کننده ترین و الهام مدخل ترین کمپین های تبلیغاتی سیاسی تحول شد.۲- اوبر

شرکت تبلیغاتی Wolff Olins، لوگوی قدیمی اوبر را به یک لوگوی قابل درک با مفهومی دوستانه تبدیل کرده است. از آنجایی که نرخ سهام این همکاری سپس از انتشار چند داستان در سال های گذشته به شدت پایین آمد و آیکون مداری شکل آن ذهنی خاصی نداشت، تغییرات متاخر حرکت هوشمندانه ای بود که این برند را بیشتر از گذشته داخل دسترس کاربران علامت می دهد و آن را برای عرضه ی اشتراکی سهام در آینده آماده می کند.۳- گوگل

مقاله ی مرتبط:گوگل Theming را برای یکپارچه سازی متریال دیزاین نمایش می درنگ

چگونه دانا شویم محصولاتی که توسط گوگل ارائه می شوند، واقعا توسط این باهم اتحاد کردن منتشر شده اند؟ این مسئله نه تنها شاق گوگل؛ بلکه یکی از مبصر ترین مشکلات همدستی های بزرگ و درون حال نمو است. ولی ابزار تم متریال متاخر گوگل، رنگ جزیی ها و انحناهایی که بوسیله اشتهار گوگل می شناسید را تو هر بیت از رابط آن ترجمه می درنگ. متریال تمینگ ابزاری معرفی شده از سوی گوگل است که تمامی برندها می توانند از آن استفاده کنند.۴- اسباب بازی فروشی Toys “R” R

Us ودیعه شدن فروشگاه های “R” Toys R Us یکی از بدترین شکست های برندهای دنیای خرده فروشی داخل سال. ۲۰۱۸ بود ولی پیش از اینکه این غول افزار بازی چند تکه شده و فروخته شود، از آژانس تبلیغاتی Lippincott برای بازسازی برند. دستیار گرفت بازسازی برند با ارائه ی مجموعه ای از ورزش های سه بعد اینده ایده ی بسیار دهش حیات که متأسفانه عملی نشد و.ضعف- خورد ۵ هواشناسی

Weather Channel ودر چنل یکی از کانال های نامی هواشناسی است که عده ی زیادی برای مشاهده ی پیش دماغ وضعیت آب وهوای منطقه ی خود به آن مراجعه. می کنند این برند تو سالی که گذشت، تصمیم گرفت ریسک بزرگی ایفا دهد و پیش بینی آب وهوا را با واقعیت افزوده. ترکیب کند گردبادهایی که با واقعیت افزوده ساخته شده اند و دیوارهای استودیو را خراب می کنند، سیل هایی که ماشین ها را با خویشتن می برند و آتش سوزی هایی که داخل گام ی کوه های کالیفرنیا صورت می دهند، از وقایعی هستند که در کمپین تبلیغاتی این برند با کاربرد از فن شناسی واقعیت افزوده نقشه کشی شده و مردم از آن استقبال.کرده- اند ۶: انتقام جویان

جنگ ابدیت دیزنی، شرکت مارول را تو سال ۲۰۰۹ بیع و تصمیم گرفت آن را به یکی از برندهای محبوب و تو حال گشادگی. تحول «کند فیلم: انتقام جویان» جنگ دوام یکی از نیکوترین فیلم هایی است که نام این باهم اتحاد کردن را در سال جاری روال کلمه. ها انداخت این همدستی هنگام ۱۰ سال ۱۸ فیلم باریک و با خیساندن شخصیت ها، رمان ها و موسیقی متن منحصربه فرد به یکی از غول های این صنعتی دگرگونی. شده است بحران ابدیت به انزوا دو میلیارد دلار داخل سراسر جهان فروش داشت و تقدیر بعدی آن سال جدید اکران.خواهد شد- متوسط ها۱

امریکن اکسپرس امریکن اکسپرس بعد از چشم پوشی ۳۰ سال غرض گرفت لوگوی خویشتن را تبدیل دهد و برای این کار از همکاری Pentagram. کمک گرفت در لوگوی جدید، حروف کمی برنده شده اند، رنگ جزیی پیش اساس آبی مبهم شده و نام آن به Am Ex تغییر.کرده- است ۲

میل چیمپ مقاله:ی مرتبط برندسازی متاخر و عجیب

میل چیمپ شاید کمینه کسی علنی شود از تحول لوگوی برند میمون این همکاری به نقاشی های سبک جدید. طرفداری کند پلتفرم بازاریابی ایمیلی این شرکت همچنان با همان لوگوی نامی کله ی میمون فعالیت می بطی ء و می استعداد گفت این برند بین دو احساس و مفهوم متفاوت انسداد.افتاده است- بدترین ها۱ کمپین

Be Best این کمپین توسط بانوی اول آمریکا یعنی ملانیا ترامپ طراحی شده و شعار آن ارتقای رفاه و امان. کودکان است این کمپین علاوه پیاده شدن هدف خوبی که دارد، طراحی چندان مناسبی نداشته و تبلیغات آن بوسیله نشانی یکی از بدترین کمپین ها شناخته.شده- است

۲ کوکاکولا فونت رسمی و جدید کوکاکولا نیز بوسیله نام Unity به نشانی یکی از بدترین کمپین ها تبلیغاتی شناخته. شده است کارشناسان معتقدند فونت متاخر باید داستان باستانی بازاریابی این «شرکت، یعنی کوکاکولا می تواند جهان را» متحد نرم. تقویت کند این برند نیز پیش تر آب معدنی های دسانی را به عنوان آب چشمه های غریزی می فروخت اما مدتی بعد واضح شد آب آن درواقع همان آب تصفیه شده ی معمولی است که با مقدار دو دلار فروخته. می شود با تمام این اتحاد ها به رویت می رسد شاید زندگی این برند بزرگ صنعت شربت رو به.پایان- باشد

۳ بلندینگ بلندینگ یکی از بدترین ترندهای برندنیگ سال ۲۰۱۸ و به معنای تقلید کورکورانه و متابعت کردن از سایرین برای بهتر دیده شدن است؛ مانند بسیاری از برندهای اینستاگرامی که همه یک شکل بوسیله. نظر برسند برندهایی که بخش قابل توجهی از لوگوی آن ها سفید است، تنها یک علیه می فروشند و شهرت های بی سابقه.وغریبی دارند:بیشتر بخوانید برندها چگونه مقدار گذاری می شوند؟چرا بازاریابی ثمر از خویشتن محصول مهم تر است؟داستان گویی، ابزار باارزش برندها در موفقیت کسب وکارلوگوهای ماندگار؛ مطالعه جزئیات طراحی ۱۰ لوگوی معروف دنیابرندسازی تصرف وکار تجارت الکترونیک در بازار پر