همکاری هایی که با نزاکت پویا کنار تبدیل آینده متمرکز هستند

کار کردن تو برخی شرکت ها به معنای تاثیر گذاشتن پیاده شدن آینده ی دنیا است. شرکت هایی که تمرکز خود را روی محصولاتی ساختارشکن بخاطر گشایش جهان گذاشته اند. در دنباله به ۱۸ شرکت تأثیرگذار اشاره شده است. شریک شدن هایی که خیر عزب به خشکی امدن کارمندان و مشاغل بلکه بر کل جهان تأثیر گذاشته اند.۱. فیسبوک

فیسبوک بزرگ ترین شبکه ی مدنی جهان است که به زیاد از یک میلیارد کاربر اجازه می دهد با دوستان و خانواده ی خود مناسبت برقرار کنند، به اشتراک گذاری محتوا بپردازند و دنیا را کشف کنند. فیسبوک هر روز نوآوری، فناوری و اثرگذاری اجتماعی را در هوا کار خود ادغام می نرم. تیم های هنگفت روی پروژه های تأثیرگذار برای میلیاردها نفر کار می کنند.

کار تیمی فیسبوک بر پنج ارزش عمده مستحکم است: حرکت سریع، تمرکز بر تأثیرگذاری، جسور بودن، انعطاف پذیر وجود داشتن و خلق کردن ارزش اجتماعی. صرف کردن نظر از این که پروژه ها واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، یادگیری ماشین، درایت مصنوعی یا پروژه های زیرساخت باشند کارمندان فیسبوک نسبت به مأموریت این مشارکت بخاطر نزدیک کردن افراد تو سراسر دنیا فرع و اشتیاق یدکی دارند.

۲. ونگارد

دسته ونگارد یکی از ارشد ترین مشارکت های تنخواه گذاری جهان در زمینه ی مشاوره به مشتریان و یکسره مردم درون رابطه با پس انداز، تنخواه گذاری، بازنشستگی، دارایی شخصی، اقتصادی و موارد دیگر هستند.

هر کارمند ونگارد با کمال مطلوب تحول تنخواه گذاری درون دنیا حکم می کند؛ اما چنانچه کارمندی داخل دکه تأثیرگذار نباشد می تواند خارج از دفتر فعالیت کند. تو کشش یک سال، کارکنان ونگارد سرمایه و تلاش های خود را صرف کردن مجموعه ی گشاد ای از فعالیت ها می کنند تا به محکمی گروه ها و جوامع خود کمک کنند.

۳. T-Mobile

T-Mobile یکی از اپراتورهای خدمات وویس بی سیم، پیام رسانی و داده است که متجاوز از ۲۹۳ میلیون آمریکایی می توانند درون هر زمان و مکانی به آن دسترسی پیدا کنند.

هدف T-Mobile از توسعه و صعود در هوا مشغولیت تنها پشته رفتن رتبه حلق بلکه هدف اصلی آن خلق کردن تحولی بزرگ تو بازار است. تیم های مختلف روی امکاناتی متشابه ۵G، اینترنت اشیا و استراتژی اشتراکی کلاود تا پروژه های متن باز داخل بلاک چینو Jazz امر می کنند. T-mobile با تمرکز پیاده شدن نیازها و گرایش ها تکاپو می بطی ء با ایده های نوآورانه و پیشرو تو صنعت بر مشتریان و رقبای خویشتن تأثیر بگذارد.

۴. ایلومیو

ایلومیو با مرام ترقی ی نرم ادوات امنیتی برای انواع محیط های محاسباتی، با شرکت های بکلی گیتی حکم می درنگ و به این صورت از ۸۰ درصد مراکز داده ای و ترافیک کلاود تو مقابل تهدیدها محافظت می درنگ.

یکی از بزرگ ترین مزایایی فقره با شرکت روبه رشدی شبیه ایلومیو تأثیرگذاری کارکنان این مشارکت پهلو علیه و تصرف وکار است. فرمان هر شخص به رخ یمین کنار خروجی علیه بازپسین و موفقیت کسب وکار تأثیر می گذارد. علاوه پهلو این، هر انحصاری فرصت کار برای یادگیری ابعاد متاخر محصول و کسب وکار را دارد و به این رخساره می تواند تأثیری پایداری کنار آینده ی پناه داده ای بگذارد.

۵. فچ رباتیکز

یک استارتاپ پایدار درون سیلیکون ولی است که با راه حل های صنعتی نوآورانه ی خود در بنیاد ی رباتیک، کارها را متحول ساخته است.

کارمندان فچ روباتیک آینده را مبنای حکم خویشتن قرار داده اند، آنها می خواهند ربات های فیلم های علمی تخیلی را به واقعیت دگرگونی کنند. آن ها پس از تست ها و ترقی ی کنجکاو سیستم های رباتیک خود ربات های مقرری محور VirtualConveyor و DataSurvey را برای کمک بوسیله کارکنان انبار در نظر گرفتند.

۶. مرکز درمانی سرکا

مرکز درمانی سرکا ارائه دهنده ی خدمات تبلیغات دیجیتال و چاپ باکیفیت به صنعت بهداشت و تداوی است.

کارمندان درون مرکز درمانی سرکا منتظر ساختار باز فضای دکه فقره خود هستند. توانایی تعامل آزادانه با همکاران و اعضای تیم باعث گشایش مشارکت و ارتباط تیمی خوب می شود. مرکز درمانی سرکا علاوه بر جلسات پیاده روی و فضاهای مجمع ی داخلی دستورالعملی را بخاطر توفیق مشارکتی در بازار بهداشت و درمان عرضه داده است.

۷. Consumer Reports

Consumer Reports یک سازمان رها غیرانتفاعی است که از مشتریان راسته حمایت می نرم و درعین حال ارزیابی های عاری انحراف و مطمئن از یک کلکسیون محصولات و خدمات را ارائه می دهد. Consumer Report در مباحثی مشابه امنیت و پایداری محصول، بهداشت و درمان، غذا و حریم خصوصی دیجیتال موفق معین شده است.

مباحثی که با ذهن و لذت پول مردم سروکار دارند. Consumer Reports با استفاده از یک راه مدرک محور روزنامه نگاری بخاطر حصول مفروضات کاربردی به مطالعه مشکلات مشتری می پردازد. Consumer Reports بوسیله عنوان حقوق بگیر واقعیت محور از شواهد برای تست، بازاریابی و ترقی ی علیه استعمال می درنگ.

۸. MDA

MDA طلایه مبارزه با ابتلای افراد مجرد یا خانواده ها به بیماری سوءتغذیه ی عضلانی خواه ALS و دیگر بیماری های عضلانی است.

MDA بوسیله منظور بهبود چونی تداوی بیماران بوسیله صورت منظم به معاینه متد های مختلف می پردازد. این یعنی خدمات MDA شامل گوش دادن نیازهای افراد بزرگ سال و همین طور کودکان است. MDA با این معلومات می تواند سرعت درمان را افزایش دهد و فرصت زندگی طولانی تری را برای بیمارها حاضر کند.

۹. Next Century

Next Century با ترکیب تخصص صنعتی و ارائه داده ها، سیستم های داده ها جغرافیایی، استخراج شمایل و برنامه های محاسباتی موبایل به تولید راه حل های امنیتی می پردازد.

انجام کارها در Next Century همیشه آسان محو. نقش های ارزشمند کمی درون این انبازی بود دارد. اتخاذ این نقش ها مستلزم استعدادی بالا و فراتر از اغلب کارمندان است. بخاطر دستیابی به این نقش ها و عملکرد بهتر یک اراده ی قوی لازم است. این شرکت محصولی خلق کردن نمی کند بلکه سیاق حل هایی برای رهایی عمر افراد نمایش می دهد و آن را به یک موقعیت مفید و چالش برانگیز برای صعود شغلی تغییر می یواش.

۱۰. RXBAR

RX یک برند غذای میان بار با برچسب پاک است که از مواد اولیه ی سهل تشکیل شده است.

RXBAR از رویکرد سرویس محور برای شاخص ساختن خود از محصولات دیگر درون این راسته اشفته استفاده می کند. بازخورد مشتری در RXBAR متجاوز اکید تلقی می شود و کارمندان سعی می کنند مشتریان خود را بهتر دریافتن کنند. فضا امر تام و تندرست RXBAR باعث می شود کارمندان تو عرضه ی بهترین خدمات به مشتریان سعی کنند، کارمندان RXBAR احساس نرخ می کنند و برای دعوت اعتماد خریدار تلاش می کنند.

۱۱. Collective Health

Collective Health یک مجموعه ی طولانی راهبردهای صلح و صفا را نمایش می دهد و کنار اساس آن شرکت ها می توانند به رخساره هوشمند بوسیله طراحی و مدیریت منفعت خود بپردازند و درعین حال دستمزد هایی اندوه برای کارکنان خود در دید بگیرند.

مأموریت Collective Health ساده سازی سیستم بهداشت و تداوی آمریکا است. کارمندان این باهم اتحاد کردن با حیات سوابق و پس ماخذ های گوناگون بخاطر رسیدن به چشم انداز همدستی با یکدیگر متحد می شوند. اتیکت راه اندازی به خشکی امدن همدلی، درستکاری، کنجکاوی و حاجت به محلول مشکلات بغرنج استوار است ازاین رو یک آویشن مأموریت محو بخاطر خلق کردن خدمات بهداشت و درمان روزانه ی مردم لازم است.

۱۲. Teachers Pay Teachers

Teachers Pay Teachers یک میدان آنلاین است که در آن معلم های سراسر گیتی با یکدیگر بستگی استوار می کنند و برای بهبود کار خود بوسیله خرید، فروش یا اشتراک گذاری منابع موردنیاز خود می پردازند.

درون بسیاری از مواقع ذینفعان قدرت با وجود تجربه و درک کمتر از پرورش در مؤسسه ها مداخله می کنند و ایده ها و رویه های خود را بر مربیان تحمیل می کنند؛ اما همکاری TpT تو درجه ی اول با خدمت رسانی به معلم ها بوسیله خرد آموزان نوکری می بطی ء (به سخنان مربیان گوش می دهد و به خشکی امدن اساس حاجت آن ها راه حل هایی را ارائه می دهد). این ذهنیت شنیدن و آموختن عامل اصلی موفقیت TpT است.

۱۳. World 50

World 50 انجمنی برای گفتگوهای حضوری و آنلاین مدیران شرکت های معروف سراسر جهان فراهم کرده است و با این ایده یک محیط مشارکتی را برای حل مسأله و اشتراک گذاری ایده ها توسعه می دهد.

World50 در آموزش رهبران صنایع دیگر حزن تنخواه گذاری کرده است. این شریک شدن هر سال نشستی داخلی را برگزار می درنگ که در آن مهمان های اختصاص و شرکا به تبادل ایده های خویشتن می پردازند. World 50 معتقد است هرچقدر مفروضات کارمندها در مورد اتفاقات سراسر جهان بیشتر باشد، بهتر می توانند به اعضای خود خدمت کنند و تأثیرگذار ظاهر شوند.

۱۴. thedUP

thredUP یک ودیعه فروشی آنلاین برای خریدوفروش لباس های مشت دوم از برندهای بزرگ است.هدف thredUP این است که هر کارمند خود را بخشی از چشم انداز بزرگ مشارکت تخیل نرم. بوسیله این منظور یک مجموعه از گزینه های سهام را به تمام اعضای خود پیشنهاد می دهد. در حاصل تمام کارکنان مالکیت مسئولیت های روزانه ی خود را به دست می آورند و درعین حال می داند که همراه با همکاری آینده را می سازند.

۱۵. Appian

 Appian یکی از پیشتازان بازار در کند ادوات مدیریت پرونده و مدیریت فرآیند کسب وکار است. این انبازی با ارائه ی یک پلتفرم اپلیکیشن کارمند کاربران را به داده ها، فرآیندها و همدستی ها مرتبط می سازد.

داخل Appian موقعیت های مدیریتی بیش اکید هستند. وقتی کارمندی از نظر رتبه ارتقا پیدا می یواش اعتماد به توانایی های تصمیم گیری و قضاوت او رفعت می رود. مدیرها بخاطر مدیریت تیم خود آزادی عمل دارند و برای صعود و تأثیرگذاری اصلی بوسیله خوبی از تیم پشتیبانی می کنند.

۱۶. eMarketer

eMarketer یک موسسه پژوهشی دیجیتالی در زمینه ی بازاریابی داده ها، دیدگاه ها و چشم اندازها برای برندهای برجسته ی دنیا، دایره ها و شریک های رسانه ای است.

eMarketer با بیش از ۲۰ سال پیشرفت درون ماخذ ی بازاریابی دیجیتال بوسیله احترام قابل توجهی دست روشن کرده است. موفقیت این شریک با تمرکز بر شاخص های کلیدی عملکردی وابستگی دارد (تحلیل همبستگی داده ها و نمونه تأثیر هر بخش، استقامت تیم ها با پاسخگویی نسبت به دستاوردها و برنامه ریزی بخاطر پیشرفت).

۱۷. Wounded Warrior Project

Wounded Warrior Project خدمات و برنامه هایی را برای جانبازها در نظر می گیرد. عملکرد کارکنان WWP مأموریت پایه و وابسته به مقدار های اصلی این شرکت است.یک محیط کار باز، انگیزشی و لذت بخش ملاقات با جانباز ها و آسیب دیدگان را آسان تر می سازد و باعث می شود تیم حداکثر تلاش خود را برای نوکری رسانی انجام دهد.

کارکنان این شریک با تأکید بر همکاری، ایده های نوآورانه و ارتباطات باز از یکدیگر پناه کرده و به پیشرفت یکدیگر کمک می کنند. آنها درعین حال همگی با شعار اصلی خدمت گذاری و حمایت از جامعه ی جانبازان به فعالیت خود دنباله می دهند.

۱۸. Nexus

Nexus پیشتاز درنگ اسباب اتوماسیون پرداخت و اجر بخاطر صنایع املاک است. مدیران اجرایی Nexus بوسیله رشد شخصی و حرفه ای هر تن آویشن فخر می کنند.

این شریک شدن با برگزاری نشست ها و ملاقات های منظم با تمام اعضا و تشخیص روند کامل مدت خواه کوتاه مدت اهداف، به تربیت رهبران صنعت می پردازد و درون این فرآیند به پیشرفت سازمان خود هم دستیار می کند.

بیشتر بخوانید:هوش مصنوعی؛ از حذف هزاران فرصت شغلی تا اربابی بر کارکنانهمه چیز درباره دستور کار نویس شدن: ماجراجویی تو دنیای کدهاراه هایی بخاطر افزایش شانس پذیرش محصول جدید در بازارآینده صراحت که درانتظار سبک زندگی فریلنسری استچه مهارت هایی در دنیای اتوماتیک آینده استفاده خواهند داشت؟