بهینه و بدترین کمپین های برندینگ ۲۰۱۸

ASGHAASGHAهرOOOONOOOON سال میلیارد ها دلار تو برندینگ سرمایه گذاری می شود. برخی از آن ها خوب و دوست داشتنی هستند ولی فداکار دیگر علاوه به خشکی امدن خرج ی زیاد، عملکرد چندان مرحمت ندارند. داخل سالی که گذشت، بسیاری از برندها روی استیل خودشان تنخواه گذاری کرده و برخی دیگر از وضع های شناخته شده و مشهور کمک گرفتند. در ادامه ی این مقاله ی زومیت بوسیله معاینه بیشتری تعدادی از بهترین و بدترین کمپین های تبلیغاتی در سال اخیر می پردازیم.نیکوترین ها۱- کمپین الکساندریا اوکاسیو کورتز

یکی از داستان های موفق دیپلماتیک سال گذشته، موفقیت الکساندریا اوکاسیو کورتز، دموکرات سوسیالیست است. او توانست با یک بودجه ی ۲۰۰ هزار دلاری، رقیب خود یعنی مجرا کراولی را با بودجه ی سه میلیون دلاری انقراض دهد. او ۲۹سال دارد و جوان ترین شخصی است که تابه حال در کنگره حضور پیدا کرده است. دلیل موفقیت او چیست؟

یکی از دلایل موفقیت او، تبلیغات زبر العاده خوبی است که شریک Tandem Design NYC برای او انجام داد. در این کمپین از زبان بصری تشنج های مردمی استفاده شده بود که پیش تر توسط فعالان اجتماعی و کارگری مشابه دولورس هورتا و سزار چاوزی استفاده شده بود. این کمپین تبلیغاتی بعد از تبلیغات اوباما داخل سال ۲۰۰۸ به یکی از امیدوارکننده ترین، متحول کننده ترین و الهام بخش ترین کمپین های تبلیغاتی دیپلماتیک تغییر شد.۲- اوبر

شرکت تبلیغاتی Wolff Olins، لوگوی قدیمی اوبر را بوسیله یک لوگوی شایان حس با مفهومی دوستانه تغییر کرده است. از آنجایی که ارزش سهام این انبازی پس ازآن از انتشار چند داستان در سال های گذشته بوسیله شدت پایین آمد و آیکون مداری لباس آن انتزاعی خاصی نداشت، تغییرات متاخر لول هوشمندانه ای بود که این برند را بیشتر از گذشته در دسترس کاربران مدال می دهد و آن را بخاطر عرضه ی عمومی سهام تو آینده آماده می درنگ.۳- گوگل

مقاله ی مرتبط:گوگل Theming را برای یکپارچه سازی متریال دیزاین ارائه می کند

چگونه متوجه شویم محصولاتی که توسط گوگل عرضه می شوند، واقعا توسط این شرکت منتشر شده اند؟ این مسئله نه عزب شاق گوگل؛ بلکه یکی از بزرگ ترین مشکلات شرکت های بزرگ و داخل حال رشد است. اما ابزار تم متریال متاخر گوگل، رنگ ها و انحناهایی که بوسیله شهرت گوگل می شناسید را در هر بیت از رابط آن ترجمه می کند. متریال تمینگ ابزاری معرفی شده از سوی گوگل است که تمامی برندها می توانند از آن مصرف کنند.۴- اسباب بازی فروشی Toys “R” R

Us سپرده شدن فروشگاه های “R” Toys R Us یکی از بدترین شکست های برندهای دنیای خرده فروشی داخل سال. ۲۰۱۸ بود اما پیش از اینکه این غول ادوات بازی چند لقمه شده و فروخته شود، از آژانس تبلیغاتی Lippincott بخاطر بازسازی برند. کمک گرفت بازسازی برند با ارائه ی مجموعه ای از ورزش های سه بعد اینده ایده ی متجاوز خوبی بود که متأسفانه عملی نشد و.انقراض- خورد ۵ هواشناسی

Weather Channel ودر چنل یکی از کانال های نامی هواشناسی است که شماره ی زیادی بخاطر مشاهده ی پیش بینی وضعیت آب وهوای منطقه ی خود بوسیله آن مراجعه. می کنند این برند داخل سالی که گذشت، غرض گرفت ریسک شکوه ارتکاب دهد و پیش بینی آب وهوا را با واقعیت افزوده. ترکیب کند گردبادهایی که با واقعیت افزوده مصنوع شده اند و دیوارهای استودیو را متروک می کنند، سیل هایی که سامان ها را با خویشتن می برند و آتش سوزی هایی که در دامنه ی کوه های کالیفرنیا رخ می دهند، از وقایعی هستند که تو کمپین تبلیغاتی این برند با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده طراحی شده و انسان از آن استقبال.کرده- اند ۶: انتقام جویان

شورش ابدیت دیزنی، انبازی مارول را در سال ۲۰۰۹ فروش و تصمیم گرفت آن را بوسیله یکی از برندهای محبوب و درون حال گسترش. تبدیل «یواش فیلم: انتقام جویان» جنگ ابدیت یکی از بهترین فیلم هایی است که معروفیت این شرکت را تو سال جاری روال اصطلاح. ها انداخت این مشارکت طی ۱۰ سال ۱۸ فیلم ساخته و با ترکیب شخصیت ها، داستان ها و موسیقی متن منحصربه بی نظیر به یکی از غول های این صنعت دگرگونی. شده است مجادله ابدیت به تنهایی دو میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت و قسمت بعدی آن سال جدید اکران.خواهد شد- متوسط ها۱

امریکن اکسپرس امریکن اکسپرس بعد از گذشت ۳۰ سال تصمیم گرفت لوگوی خود را تبدیل دهد و بخاطر این کار از شرکت Pentagram. معاون گرفت در لوگوی جدید، سطر اندکی تیز شده اند، طعم جزیی پیش بنیان آبی تیره شده و معروفیت آن به Am Ex تغییر.کرده- است ۲

تمایل چیمپ مقاله:ی مرتبط برندسازی جدید و عجیب

گرایش چیمپ شاید ناچیز کسی مشهود شود از تغییر لوگوی برند میمون این همدستی به نقاشی های سبک متاخر. طرفداری کند پلتفرم بازاریابی ایمیلی این شریک شدن همچنان با همان لوگوی اسمی کله ی مبارک فعالیت می یواش و می استعداد گفت این برند بین دو احساس و مفهوم متفاوت گیر.افتاده است- بدترین ها۱ کمپین

Be Best این کمپین توسط بانوی نخست آمریکا یعنی ملانیا ترامپ طراحی شده و هدف آن ارتقای رفاه و ایمنی. کودکان است این کمپین علاوه بر شعار خوبی که دارد، طراحی چندان مناسبی نداشته و تبلیغات آن بوسیله عنوان یکی از بدترین کمپین ها شناخته.شده- است

۲ کوکاکولا فونت رسمی و جدید کوکاکولا نیز به نام Unity به عنوان یکی از بدترین کمپین ها تبلیغاتی شناخته. شده است کارشناسان معتقدند فونت متاخر باید داستان قدیمی بازاریابی این «شرکت، یعنی کوکاکولا می تواند جهان را» متحد نرم. استواری یواش این برند نیز پیش زیرفون آب معدنی های دسانی را به عنوان آب چشمه های غریزی می فروخت ولی مدتی پس ازآن معلوم شد آب آن درواقع همان آب تصفیه شده ی معمولی است که با قیمت دو دلار فروخته. می شود با کامل این اتفاق ها بوسیله نظر می رسد شاید عمر این برند بزرگ صنعتی نوشابه رو به.پایان- باشد

۳ بلندینگ بلندینگ یکی از بدترین ترندهای برندنیگ سال ۲۰۱۸ و بوسیله معنای تقلید کورکورانه و پیروی کردن از سایرین برای بهتر دیده شدن است؛ مانند بسیاری از برندهای اینستاگرامی که همه یک شکل به. رویت برسند برندهایی که پاره قابل توجهی از لوگوی آن ها سفید است، تنها یک علیه می فروشند و اشتهار های نوظهور.وغریبی دارند:بیشتر بخوانید اپل برای هفتمین سال متواتر ارزشمندترین برند جهان شدبرندها چگونه ارزش گذاری می شوند؟چرا بازاریابی محصول از خویشتن دشت مهم تیز است؟داستان گویی، ابزار باارزش برندها در توفیق تصرف وکارلوگوهای ماندگار؛ بررسی جزئیات طراحی ۱۰ لوگوی