دانلود رمان

دانلود رمان هوادار حوا (فایل کامل) اثر فاطمه زارعی بصورت رایگان

دانلود رمان هوادار حوا (فایل کامل) از فاطمه زارعی بصورت pdf

دانلود رمان عاشقانه هوادار حوا (فایل کامل) اثری بینظیر از فاطمه زارعی رایگان و بدون سانسور pdf با لینک دانلود مستقیم از سایت آسیا رمان دانلود کنید

اسم رمان : هوادار حوا (فایل کامل)

تعداد صفحه : 1048

نویسنده : فاطمه زارعی

ژانر : عاشقانه

دانلود رمان هوادار حوا (فایل کامل) pdf به صورت pdf، اندروید لینک مستقیم رایگان در

هوادار حوا (فایل کامل) خلاصه رمان

درباره دختری نا زپروده است ‌ک نقاش ماهری هم هست و کارگاه خودش رو داره و بعد مدتی تصمیم گرفته واسه اولین‌بار نمایشگاه برپا کنه و تابلوهاشو بفروشه ک تو نمایشگاه سر یک تابلو بین دو مرد گیر میکنه و ….

گوشه ای از رمان هوادار حوا (فایل کامل)

داخل اتاق رفتم و در را بستم. همان طور که لباس می پوشیدم. صداشان را از پشت در می شنیدم. مامان گفت: نوشین داری خیلی بچه بازی درمیاری! بچه بازی نیست مامان، باید به مناسبت برگشت دخترتون از خارج مهمونی بگیرید، دوست های منم دعوت کنید. ارشا کلافه گفت: چه لزومی به مهمونی داره، هر کی قراره تو رو ببینه، میاد همین جا می بینه.

حضور نوشین در خانه یک زلزله ی هشت ریشتری بود و صدای جیغ هایش…تو حرف نزن… دیوارهای خانه را به لرزه می انداخت. امروز همه چیز برای متالشی کردن مغز من دست به دست هم داده بود! از دیدار زامیاد و حرف های غیر منتظره اش گرفته تا بازگشت نوشین به ایران، باز جای شکرش باقی است که برای همیشه برنگشته است. از نوشین بیش تر از قبل متنفر بودم چون رفتارهای او با من علتی برای درستی حرف زامیاد، بود.

با شنیدن صدای مامان که من را دعوت به ناهار کرد از اتاق بیرون رفتم. همه دور میز ناهارخوری نشسته بودند. نوشین با لحن معناداری گفت: روی صندلی نشستم و داخل بشقابم برنج کشیدم. برای آرام بودن ذهنم باید مدتی به خانم هنرمند! که اینجا بود او را نادیده می گرفتم. نگاهم به بابا افتاد، با ولع مرغ می خورد، عاشق زرشک پلو با مرغ بود. نگاهم به مامان افتاد مثل همیشه آرام و با طمانینه غذا می خورد و هر از گاهی با دستمالی که کنار دستش بود، لبش را پاک می کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا